BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 13, 2011

Azam Dpt UPNM

Lepas 2 kali saringan temuduga..mula kt tudm kepala batas.pastu kem terendak Melaka..azam dapat tawaran jadi pegawai kadet kt UPNM buat asasi kejuruteraan...nama upnm dlm bi mcm sedap gak..hehe..national defense university. Dia dapat biasiswa kementerian pertahanan. Yuran free, pastu alaun bulan2 masuk 1288rgt..bnyk la kan..untuk budak u..dah la dok pon free kt kem.bestnya dy/..ak harap adik ak Berjaya..sebagai kakak, ak sangat2 bangga dengan adik ak. Xsia2 kesungguhan dia lari 3.2km dlam 18minit smpai muntah2 lepas tu..hhehe..tu la..kje naik mto je..mana la nk fit...nge~..ngata dy.;.tp ak gumuk dh now..hehe..ak doakan adik ak Berjaya..harini mak n ayah buat kenduri kesyukuran sebab azam nk masuk u.hehe..mak ak ckp baru2 nih..adik masuk u ni pon ujian Tuhan buat kita..Tuhan nk tgok kita akan riak ke bongkak atau makin bersyukur dengan kurniaan TUhan pada kita. Alhamdulillah. Semua ni Allah yang beri. KLu Tuhan xnk bagi, buat la mcm mana pon..xkan dpt. Bila ak kenang rasa hepi ak ni..seronok adik dapat masuk u..baru ak tau,,mcm ni la perasaan kak2 ak bila ak dpt smbung study dulu.rupanya inilah perasaan seorang kak yang medoakan kejayaan adik2 yang masih kecik. Dulu2, time kecik, ak suka pukul azam, gaduh2..smpai ayah tny, xsayang kt adik ka dok buat adik mcm ni. Dh la ada sorg adik ja.ak xdak adik lain time tu. 2003, ak form 3..3hb9.mak baru bersalin kat danial.so ak pon ada la 2 adik. Yang ak syg sgt2.

3 comments:

kasih dania said...

wahh..bestnyaa..congrats adik..study leklook ye..=))

meahh..jom kite pun pulun study ok!..=)) <3

yusuf mujahidin ™ said...

tahniah!

Nur Amira said...

aten &yusuf:huhu..tenkiu..adik tny xnk bg adiah ke??haha